• صفحه اصلی
  • دوره ها

    About Courses

    • آرشیو دوره ها
    • تبدیل شدن به مدرس
    • پروفایل استاد
    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    رایگان
    مطالعه بیشتر
    تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
  • ویژگی ها
    • درباره ما
    • پرسش و پاسخ
  • رویدادها
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید
    آموزشگاه مجازی اپلای پدیاآموزشگاه مجازی اپلای پدیا
    • صفحه اصلی
    • دوره ها

      About Courses

      • آرشیو دوره ها
      • تبدیل شدن به مدرس
      • پروفایل استاد
      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      رایگان
      مطالعه بیشتر
      تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
    • ویژگی ها
      • درباره ما
      • پرسش و پاسخ
    • رویدادها
    • بلاگ
    • تماس با ما
    • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید

      رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن

      • خانه
      • همه دوره ها
      • نگارش آکادمیک
      • رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      دوره هانگارش آکادمیکرزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      • نظر سنجی و دریافت نوتیفیکیشن های مهم دوره 1

        با مشارکت در نظرسنجی دوره آنلاین دوستان خود را یاری دهید تا برترین دوره ها را متناسب با سلایق شما آماده و تدوین نمایند. همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات این دوره آموزشی مطلع باشید.

        • سخنرانی1.1
          شرکت در نظر سنجی دوره آنلاین 10 دقیقه
      • هفته 1- آماده شدن برای نوشتن 8

        در این فصل، شما یاد خواهید گرفت که چگونه رزومه خود را به یک هدف بازاریابی خاص تدوین نمائید. چگونه رزومه خود را با نیازهای خاص سازمان اهدا کننده بورسیه تحصیلی و استخدام منطق سازید. و چگونه اطمینان حاصل کنید که رزومه شما از لحاظ مرتبط بودن برتر خواهد بود.

        • سخنرانی2.1
          1- هدف واقعی یک رزومه یا CV 30 دقیقه
        • سخنرانی2.2
          2- تمرکز روی رزومه 30 دقیقه
        • سخنرانی2.3
          3- شناسایی صلاحیت های مرتبط 30 دقیقه
        • سخنرانی2.4
          4- شناخت شایستگی ها متناسب با قرن 21 30 دقیقه
        • سخنرانی2.5
          5- جمع آوری مواد و متریال جهت شروع نوشتن 15 دقیقه
        • سخنرانی2.6
          6- شناخت سیستم های ردیابی متقاضی 15 دقیقه
        • سخنرانی2.7
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر- هفته اول 30 دقیقه
        • امتحان2.1
          کویز هفته اول 12 سوال
      • هفته 2- نوشتن یک رزومه برتر و برنده 8

        در این ماژول شما یاد خواهید گرفت که چگونه اظهارنظرهای موفقیت قدرتمند را در رزومه خود بیاورید. نحوه نوشتن مقالات خلاقانه و اهداف شغلی را فرا می گیرید. چگونگی انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و متناسب با شایستگی های عملی را می آموزید. بعلاوه، دو منبع مفید که می توانند به شما کمک کند، تا زبان نوشتاری قوی برای رزومه خود انتخاب کنید، ارائه خواهد شد.

        • سخنرانی3.1
          درس 1: نوشتن بیانیه دستاورد قدرتمند (Accomplishment Statements) 15 دقیقه
        • سخنرانی3.2
          درس 2:تدوین اعلامیه‌های موفقیت به روش سه سطحی 15 دقیقه
        • سخنرانی3.3
          درس 3: تدوین بخش خلاصه 10 دقیقه
        • سخنرانی3.4
          درس 4: تدوین بخش اهداف 10 دقیقه
        • سخنرانی3.5
          درس 5: یافتن کلمات دارای بار مثبت و قوی برای رزومه 45 دقیقه
        • سخنرانی3.6
          درس 6: معرفی دو وبسایت مرجع جهت یافتن کلام قوی برای رزومه 20 دقیقه
        • سخنرانی3.7
          درس 7: منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 02 ساعت 30 دقیقه
        • امتحان3.1
          کویز هفته دوم 11 سوال
      • هفته 3- انتخاب یک فرمت مناسب برای رزومه 7

        با یاد گریری اینکه چگونه می توان اجزاء مهم یک رزومه را نوشت به شرح ذیل؛ بحث رزومه نویسی مدرن را با عنوان انتخاب فرمت استاندارد برای رزومه، پی می گیریم عناوین مهم مورد بحث پیشین، در نگارش اجزا مهم یک رزومه:  چطور اعلامیه‌های موفقیت قدرتمندی بنویسید.  چگونه خلاصه‌ها و اهدافی که پر از کلید واژه موثر باشد، بنویسید.  چگونه کل سند بازاریابی که به رزومه معروف است، را از مرحله ی حذفی توسط روبات بگذرانید، و به دست تصمیم گیرندگان برسانید.

        • سخنرانی4.1
          یکی از محبوب ترین فرمت های یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.2
          دیگر فرمت های محبوب یک رزومه 05 دقیقه
        • سخنرانی4.3
          دو فرمت مخصوص و ویژه برای یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.4
          دیگر فرمت های ویژه برای یک روزمه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.5
          رزومه های داخلی قابل اسکن، رزومه الکترونیک 10 دقیقه
        • سخنرانی4.6
          اشتباهات رایج و مرگبار در نگارش رزومه! 10 دقیقه
        • امتحان4.1
          کویز هفته سوم 33 سوال
      • هفته 4- نوشتن نامه پوششی برنده 6

        در بخشهای پیشین یاد گرفته‌اید تا کارفرما را متقاعد کند با شما تماس بگیرد. هم اکنون باید برای جلب توجه کارفرما شما از تکنیک نامه پوششی قدرتمند بهره بگیرید. با ارائه یک نامه پوششی قدرتمند، کارفرما رزومه شما را با علاقه ی کافی می خواند. در حقیقت معادل است با، ایجاد رغبت برای برنامه‌ریزی برای یک مصاحبه. در این بخش شما یاد خواهید گرفت که، یک نامهی پوششی پر قدرت، یک نوشتهی تبلیغاتی استادانه است، پس آن را به مانند یک تبلیغاتِ ماهرانه تدوین کنید.

        • سخنرانی5.1
          کاور لتر یا نامه پوششی قدرتمند را بشناسید
        • سخنرانی5.2
          ساخت و نگارش نامه ی پوششی هدفگرا و هوشمندانه 12 دقیقه
        • سخنرانی5.3
          بهره گیری از اصل اورژانسی در بیزینس و اعمال آن در نگارش نامه پوششی 07 دقیقه
        • سخنرانی5.4
          نوسازی ارتباطات و پیگیری های موثر با نامه های فالو آپ (Follow-Up) 09 دقیقه
        • سخنرانی5.5
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 10 دقیقه
        • امتحان5.1
          کویز هفته چهارم 9 سوال

        درس 5: یافتن کلمات دارای بار مثبت و قوی برای رزومه

        مثال هایی از افعال کنشی در زبان انگلیسی برای پوزیشن ها و در موقعیت های مختلف کاری – افعال کنشی برای توصیف دستاوردها در رزومه 

         

        لیستی از افعال و کلمات قدرتمند در زبان انگلیسی برای ارجاع به مهارت ها در رزومه نویسی

         

        لیستی از افعال و کلمات قدرتمند در زبان انگلیسی برای ارجاع به افراد – اشیا و ایده ها

        ——————————————————————————————————————————————————————————————-

        اپلای پدیا اولینمرکز دموکراسی آموزشی این اولین درس از دو درس در مورد انتخاب واژه‌های مناسب برای رزومه است. در درس بعدی، شما را به دو وب سایت می‌برم که می‌توانید از آنها به عنوان منابعی برای زبان قدرتمند استفاده کنید. برای شروع، بیایید فرض کنیم شما یک بخش بازاریابی را مدیریت کردید با ۱۰۰ نفر که رشد را تحت رهبری‌تان تجربه کرده اند. چطور به بهترین شکل آن را در یک رزومه توصیف می‌کنید؟ این دو نسخه را مقایسه کنید. اگر یک کارفرما بودید، کدام نسخه شما را به متقاضی ترغیب می‌کرد؟ اگر مثال دوم را انتخاب کرید، در اکثریت هستید. چرا؟ خوب، چند دلیل دارد. اول از همه، با یک واژهٔ کنشی قوی شروع می‌شود، “مدیریت کردم”. عبارت «مسئولِ چیزی بودن» به هیچ وجه اطلاعاتی فراهم نمی‌کند دربارهٔ اینکه چقدر در آن کاردرگیر بودید، به علاوه هر اعتباری را که ممکنست شایسته‌اش باشید، از شما می‌گیرد. و آیا شما ترجیح نخواهید داد فردی را استخدام کنید که دیگران را مدیریت کرده تا فردی که مسئولِ آنها بوده؟ واژهٔ “مدیریت کردم”، به کارفرما می‌گوید که واجد مهارتهای رهبری هستید. نکتهٔ بعد، همانطور که قبلا درباره‌اش صحبت کردیم، مثال دوم خاص است. به یک کارفرما می‌گوید که فقط یک بخش بزرگ را مدیریت نکردید، هر چه معنی می‌دهد. شما بخشی با ۱۰۰ نفر را اداره کردید. دقیقا نشان می‌دهد محدوهٔ مسئولیت‌تان چه بود. مثال دوم هم دقیقا بیان می‌کند بخشتان چقدر بازدهی داشت. منافع را تا ۵۰٪ افزایش داد. سودها تحت رهبری شما رشد می‌یابند، و شما به خاطر آن اعتبار کسب می‌کنید. از سوی دیگر، در اولین مثال، هیچ اعتباری کسب نمی‌کنید برای موفقیت بخش تان. عبارت بندی این حس را ایجاد می‌کند که آن بخش اساسا خود به خود رشد می‌یابد. حال مثال دیگری را در نظر بگیرید. هیچکدام از اینها بد نیستند، اما یکی قوی‌تر است. کدامیک؟ این بار اولی. دوباره ساختاربندی کردن یعنی دوباره تأمل کردن، نوآوری کردن، و آفریدن مفهوم کل یک ساختار جدید، و آن بسیار فراتر از صرفا سازماندهی کردن، می‌باشد. توجه کنید همچنین، اولین مثال تأکید دارد بر ساختار بندی مجدد کلِ یک بخش. و بازدهی فقط افزایش نیافت، بلکه ترقی یافت، یک واژهٔ بسیار قوی‌تر. واژه‌های کنشی توصیفی که در یک رزومه استفاده می‌کنید همچنین باید از لحاظ قدرت نسبی‌شان، گروه بندی شوند. به فرض، برای مثال، مسئولِ مدیریت، توسعه، و اجرای یک برنامه بودید. کدام واژه را اول می‌گذارید؟ خوب، توسعه دادن به کارفرما نشان می‌دهد که می‌توانید ایده‌هایی به طور مستقل خلق کنید. خیلی قدرتمند است. مدیریت نشان می‌دهد می‌توانید دیگران را رهبری کنید تا به اهدافی دست یابند. کمتر قدرتمند، اما همچنان قوی محسوب می‌شود. و اجرا نشان می‌دهد که می‌توانید ایده‌‌ها را به اجرا بگذارید. کمتر از بقیه قدرت دارد. پس در رزومه‌تان، می‌گویید توسعه دادید، مدیریت کردید، و برنامه را اجرا کردید. این نحوهٔ استفاده از واژه‌های کنشی است تا رزومه‌تان را پر بار کنید. در مطالب خواندنی، لیست مختلفی از واژه‌‌های کنشی می‌یابید، هر کدام به روشهای مختلفی سامان داده شده. این لیستها کمکتان می‌کنند که زبان محکمی برای رزو‌مه‌های خود، بسازید. با این حال، استفاده از زبان قوی فقط بخشی از نوشتن یک روزمه محسوب می‌شود. همچنین نیاز دارید از زبان ضعیف دوری کنید. معنایش زبان بیش از حد استفاده شده و کلیشه‌ای است مانند هدف گرا، یا داشتن مهارتهای ارتباطی عالی. اینها کلی گویی های مبهمی هستند. مدرک محکم فراهم نمی‌کنند. باعث برانگیختن کنجکاوی نمی‌شوند. پس کلیشه‌ٔ یک آدم حرفه‌ایِ نتیجه گرا را کنار بگذارید و یک نسخهٔ قوی پیدا کنید که مربوط به حوزهٔ تخصص‌تان باشد. دقیقا معنایش چیست که شما یک بازیگر گروهی هستید؟ به نظر می‌رسد قادر نیستید برای خودتان فکر کنید اما به جای آن فقط می‌توانید به کلیشه‌‌ها فکر کنید. می‌بینید چقدر اعلامیه قویتر می‌شود وقتی زبانی که به کار می‌برید دقیق است؟ تصور کنید یک مدیر استخدام کننده هستید که دارید این دو نسخه را می‌خوانید. کدام را جالب‌تر می‌یابید؟ با کدام داوطلب مایلید ملاقات و مصاحبه کنید؟ چه کسی قرار نیست بگوید که وجدان کاری مستحکمی دارد؟ اما چند نفر این زحمت اضافی را خواهند کشید که از مزیتِ یک موقعیت بازاریابی بهره ببرند؟ تصور کنید یک مدیر استخدام کننده می‌پرسد، می‌توانید مثالی بزنید از اینکه چگونه از انتظارات فراتر رفتید؟ مقایسه کنید آن را با، هی، دربارهٔ دعوت به ملاقات با کارکنان اجرایی در یک نشست سران استراتژی بگو. اگر یک مدیر استخدام کننده بودید، کدام سؤال را ترجیح می‌دادید بپرسید؟ کدام داوطلب را مایل‌تر بودید که برای مصاحبه دعوت کنید؟ رزومه‌تان را از مطالب جا پُر کن، پاکسازی کنید. آن را با زبان ملموس و بصری که قدرت تان را زنده می‌کند، جایگزین کنید. به صلاحتان نیست یک رزومهٔ بی روح که مانند رزومهٔ دیگران است، بفرستید. کارفرمایان، شمایِ واقعی را در رزومه‌تان می‌خواهند. و در درس بعد، دربارهٔ دو منبع دیگر یاد خواهید گرفت تا کمکتان کنند دقیقا آن کار را بکنید. [موسیقی] .
        قبلی درس 4: تدوین بخش اهداف
        بعدی درس 6: معرفی دو وبسایت مرجع جهت یافتن کلام قوی برای رزومه

        یک دیدگاه ارسال کنید لغو پاسخ

        برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

        لینک های مفید

        • دوره ها
        • پرسش و پاسخ
        • بلاگ

        پشتیبانی

        • آموزش
        • فروم ها
        • بسته زبان
        • انتشارات

        شرکت

        • درباره ما
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • تبدیل شدن به مدرس

        تماس

        •   info[at]applypedia.ir
        •   09103658726
        •   تهران ، میدان ونک
        اپلای پدیا
        • صفحه اصلی
        • دوره ها

          About Courses

          • آرشیو دوره ها
          • تبدیل شدن به مدرس
          • پروفایل استاد
          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          رایگان
          مطالعه بیشتر
          تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
        • ویژگی ها
          • درباره ما
          • پرسش و پاسخ
        • رویدادها
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • مجله اپلای

        © Copyright 2021 ApplyPedia- All Rights Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اپلای پدیا می باشد. - 2021 - 2020

        • شخصی
        • قوانین
        • مپ سایت

        با حساب کاربری خود وارد شوید

        رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

        آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید

        یک حساب جدید ثبت کنید

        آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

        Modal title

        Message modal