• صفحه اصلی
  • دوره ها

    About Courses

    • آرشیو دوره ها
    • تبدیل شدن به مدرس
    • پروفایل استاد
    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    رایگان
    مطالعه بیشتر
    تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
  • ویژگی ها
    • درباره ما
    • پرسش و پاسخ
  • رویدادها
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید
    آموزشگاه مجازی اپلای پدیاآموزشگاه مجازی اپلای پدیا
    • صفحه اصلی
    • دوره ها

      About Courses

      • آرشیو دوره ها
      • تبدیل شدن به مدرس
      • پروفایل استاد
      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      رایگان
      مطالعه بیشتر
      تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
    • ویژگی ها
      • درباره ما
      • پرسش و پاسخ
    • رویدادها
    • بلاگ
    • تماس با ما
    • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید

      رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن

      • خانه
      • همه دوره ها
      • نگارش آکادمیک
      • رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      دوره هانگارش آکادمیکرزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      • نظر سنجی و دریافت نوتیفیکیشن های مهم دوره 1

        با مشارکت در نظرسنجی دوره آنلاین دوستان خود را یاری دهید تا برترین دوره ها را متناسب با سلایق شما آماده و تدوین نمایند. همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات این دوره آموزشی مطلع باشید.

        • سخنرانی1.1
          شرکت در نظر سنجی دوره آنلاین 10 دقیقه
      • هفته 1- آماده شدن برای نوشتن 8

        در این فصل، شما یاد خواهید گرفت که چگونه رزومه خود را به یک هدف بازاریابی خاص تدوین نمائید. چگونه رزومه خود را با نیازهای خاص سازمان اهدا کننده بورسیه تحصیلی و استخدام منطق سازید. و چگونه اطمینان حاصل کنید که رزومه شما از لحاظ مرتبط بودن برتر خواهد بود.

        • سخنرانی2.1
          1- هدف واقعی یک رزومه یا CV 30 دقیقه
        • سخنرانی2.2
          2- تمرکز روی رزومه 30 دقیقه
        • سخنرانی2.3
          3- شناسایی صلاحیت های مرتبط 30 دقیقه
        • سخنرانی2.4
          4- شناخت شایستگی ها متناسب با قرن 21 30 دقیقه
        • سخنرانی2.5
          5- جمع آوری مواد و متریال جهت شروع نوشتن 15 دقیقه
        • سخنرانی2.6
          6- شناخت سیستم های ردیابی متقاضی 15 دقیقه
        • سخنرانی2.7
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر- هفته اول 30 دقیقه
        • امتحان2.1
          کویز هفته اول 12 سوال
      • هفته 2- نوشتن یک رزومه برتر و برنده 8

        در این ماژول شما یاد خواهید گرفت که چگونه اظهارنظرهای موفقیت قدرتمند را در رزومه خود بیاورید. نحوه نوشتن مقالات خلاقانه و اهداف شغلی را فرا می گیرید. چگونگی انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و متناسب با شایستگی های عملی را می آموزید. بعلاوه، دو منبع مفید که می توانند به شما کمک کند، تا زبان نوشتاری قوی برای رزومه خود انتخاب کنید، ارائه خواهد شد.

        • سخنرانی3.1
          درس 1: نوشتن بیانیه دستاورد قدرتمند (Accomplishment Statements) 15 دقیقه
        • سخنرانی3.2
          درس 2:تدوین اعلامیه‌های موفقیت به روش سه سطحی 15 دقیقه
        • سخنرانی3.3
          درس 3: تدوین بخش خلاصه 10 دقیقه
        • سخنرانی3.4
          درس 4: تدوین بخش اهداف 10 دقیقه
        • سخنرانی3.5
          درس 5: یافتن کلمات دارای بار مثبت و قوی برای رزومه 45 دقیقه
        • سخنرانی3.6
          درس 6: معرفی دو وبسایت مرجع جهت یافتن کلام قوی برای رزومه 20 دقیقه
        • سخنرانی3.7
          درس 7: منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 02 ساعت 30 دقیقه
        • امتحان3.1
          کویز هفته دوم 11 سوال
      • هفته 3- انتخاب یک فرمت مناسب برای رزومه 7

        با یاد گریری اینکه چگونه می توان اجزاء مهم یک رزومه را نوشت به شرح ذیل؛ بحث رزومه نویسی مدرن را با عنوان انتخاب فرمت استاندارد برای رزومه، پی می گیریم عناوین مهم مورد بحث پیشین، در نگارش اجزا مهم یک رزومه:  چطور اعلامیه‌های موفقیت قدرتمندی بنویسید.  چگونه خلاصه‌ها و اهدافی که پر از کلید واژه موثر باشد، بنویسید.  چگونه کل سند بازاریابی که به رزومه معروف است، را از مرحله ی حذفی توسط روبات بگذرانید، و به دست تصمیم گیرندگان برسانید.

        • سخنرانی4.1
          یکی از محبوب ترین فرمت های یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.2
          دیگر فرمت های محبوب یک رزومه 05 دقیقه
        • سخنرانی4.3
          دو فرمت مخصوص و ویژه برای یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.4
          دیگر فرمت های ویژه برای یک روزمه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.5
          رزومه های داخلی قابل اسکن، رزومه الکترونیک 10 دقیقه
        • سخنرانی4.6
          اشتباهات رایج و مرگبار در نگارش رزومه! 10 دقیقه
        • امتحان4.1
          کویز هفته سوم 33 سوال
      • هفته 4- نوشتن نامه پوششی برنده 6

        در بخشهای پیشین یاد گرفته‌اید تا کارفرما را متقاعد کند با شما تماس بگیرد. هم اکنون باید برای جلب توجه کارفرما شما از تکنیک نامه پوششی قدرتمند بهره بگیرید. با ارائه یک نامه پوششی قدرتمند، کارفرما رزومه شما را با علاقه ی کافی می خواند. در حقیقت معادل است با، ایجاد رغبت برای برنامه‌ریزی برای یک مصاحبه. در این بخش شما یاد خواهید گرفت که، یک نامهی پوششی پر قدرت، یک نوشتهی تبلیغاتی استادانه است، پس آن را به مانند یک تبلیغاتِ ماهرانه تدوین کنید.

        • سخنرانی5.1
          کاور لتر یا نامه پوششی قدرتمند را بشناسید
        • سخنرانی5.2
          ساخت و نگارش نامه ی پوششی هدفگرا و هوشمندانه 12 دقیقه
        • سخنرانی5.3
          بهره گیری از اصل اورژانسی در بیزینس و اعمال آن در نگارش نامه پوششی 07 دقیقه
        • سخنرانی5.4
          نوسازی ارتباطات و پیگیری های موثر با نامه های فالو آپ (Follow-Up) 09 دقیقه
        • سخنرانی5.5
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 10 دقیقه
        • امتحان5.1
          کویز هفته چهارم 9 سوال

        دیگر فرمت های محبوب یک رزومه

        [تمام حق و حقوق این دوره ی آموزشی در اختیار کالج پارک دانشگاه مریلند می باشد.] . در درس قبلی، دربارهٔ رایج ترین فرمتِ مورد استفاده، یاد گرفتید. فرمت مبتنی بر توالی زمانی. در این درس، در مورد دو فرمت متداول دیگر یاد خواهید گرفت. به یاد داشته باشید، رزومه‌تان یک سند بازاریابی است، نه نگارش شرح زندگی شخصی. فرمتی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با هدف بازاریابی‌تان داشته باشد. اگر دارید حرفه‌تان را تغییر می‌دهید، یا مجددا وارد بازار کار می‌شوید، اگر حرفه‌تان پسروی‌هایی داشته یا شامل مشاغلی درصنایع مختلفی است، اگر شغل فعلی‌تان به اندازهٔ شغلی قبلی‌تان ستایش انگیز نیست، یا اگر مهارتها و دستاوردهایتان بیش از تاریخچهٔ شغلی‌تان تحسین بر انگیزست، پس یک رزومهٔ وابسته به عملکرد احتمالا برایتان گزینهٔ درست خواهد بود. با بخش سر برگ شروع می‌کنید، شامل اطلاعات تماس و عنوان شغلِ هدف. بعد با هدف شغلی یا خلاصه‌ای از صلاحیت‌ها ادامه‌ می‌ دهید. اگر دارید تغییر شغل می‌دهید یا مجددا وارد بازار کار می‌شوید، بهترین انتخابتان احتمالا هدف شغلی است. اما اگر این فرمت را انتخاب کرده اید تا مهارتهایتان و دستاوردهایتان را برجسته کنید، پس خلاصه را انتخاب خواهید کرد. بخش بعدی جایی است که رزومهٔ عملکردی با رزومهٔ مبتنی بر زمان متفاوت است. طرح اینست که دستاوردها و شایستگیهای خود را از بخش تاریخچهٔ کار بردارید و آنها را کنار هم، زیر عنوان شایستگیها قرار دهید. این کار توجه کارفرما را جلب می‌کند به آنچه می‌توانید انجام دهید و یا داده اید، به جای اینکه کجا و چه موقع کار کرده اید. اجازه می‌دهد بر شایستگیها تأکید کنید و آنها را از طریق دستاوردهایتهان به نمایش بگذارید. صرفا پس از تحت تأثیر قرار دادنِ کارفرما با شایستگیهایتان و مهارتهایتان است که تاریخچهٔ کاری خود را در فرمتی‌مختصر با ذکر تاریخ ارائه‌می‌دهید. این لیست از تاریخچهٔ کارتان که به ترتیب زمان است، بعد از دستاوردهایتان می‌آید، نزدیک به انتهای رزومه، اما پیش از تحصیلات یا بخشهای دیگر. امیدوارید که بررسی کنندهٔ رزومه‌تان، تا آن مرحله از خواندن، قانع شود داوطلبی هستید که ارزش دعوت شدن به مصاحبه را دارید. فرمت عملکردی انتخاب خوبی است اگر در تاریخچهٔ کارتان وقفه‌هایی داشته اید یا تغییر رشته داده اید. این رزومه‌ها کارایی خوبی دارند اگر یک مشاور هستید چون می‌توانید روی تجربه‌تان در حوزه‌های ویژه برای مشتریان بالقوه، تأکید کنید. با قرار دادن تاریخچهٔ کارتان بعد از آن در رزومه و تأکید گذاشتن بر دستاوردهایتان، همچنین می‌توانید تمرکز کنید بر شایستگیهایی که ممکن است بی‌درنگ از تاریخچهٔ کارتان هویدا بشود یا نشود. سبک نوشتن اینجا اینست که دستاوردها را زیر هر حوزهٔ شایستگی، لیست کنید. شروع کنید با مهمترین حوزهٔ شایستگی برای سِمتی که دارید برایش درخواست می‌دهید. برای نمونه، این یک فقره رزومهٔ عملکردیست برای داوطلبی که شایستگیهایش در توسعهٔ کار و کسب، برای شغلی که به آن علاقه دارد، نقطهٔ قوتی کلیدی است. توجه کنید به کاربرد لیست گلوله دار برای اینکهِ خواندن‌سریع را برای کارفرما آسان‌کند. این سبک به هیچ عنوان محدود به رزومهٔ عملکردی نمی‌شود. و در حقیقت، برای همهٔ رزومه‌ها توصیه می‌شود. در این مثال، می‌توانید ببینید چگونه لیست دستاوردهای متقاضی مدرک برای شایستگی‌اش در توسعهٔ کار و کسب و بازاریابی،‌ فراهم کرد. اما شاید او این دستاوردها را در سازمانهای مختلف یا رشته های مختلف، به دست آورد. فرمت عملکردی به او اجازه می‌دهد بر کاری که توانایی انجامش را دارد تأکید کند، نه اینکه کجا و چه موقع آن را انجام داد. خوب، بیایید فرض کنیم به عنوان تکنسین کنترل کیفیت در یک شرکت داروسازی کار می‌کرده اید. پس از چند سالی، به نتیجه رسیده اید که مایلید درصنعتی با ساختار کوچکتر و رشد بالاتر، باشید. پس رشتهٔ کامپیوتر را انتخاب می‌کنید. می‌خواهید در پشتیبانی تکنیکی، کار به دست آورید. بنابراین، رزومه‌تان باید بر مهارتهایی تأکید کند که از خواسته‌تان برای تغییر شغل، حمایت خواهند کرد. حالا، با کار روی سؤالاتی که در بخش اول ارائه شد، یادداشت می‌کنید که به همراه انجام تستهای آزمایشگاهیِ تکنیکی، همچنین پایگاه‌های داده ای گردآوری کردید، همهٔ کامپیوترهای ۲۵ نفر از پرسنل را بهینه سازی و مدیریت کردید. همچنین تستهای کامپیوتری انجام دادید تا از یکنواختی محصول، اطمینان حاصل کنید و مشکلات آن را بر طرف کنید. پیش از شغل فعلی‌تان، سه سال تجربه به عنوان نمایندهٔ فروش پزشکی تلفنی داشتید. وظایف‌تان شامل توصیف مشخصات محصول برای مشتریان بود، که خیلی از آنها دانش پزشکی خیلی کمی داشتند. کمک کردید به تعیین محصولات پزشکی برای بیش از ۵۰۰ مشتری، کمک‌کردید بهترین محصولی که نیازهایشان را برآورده می‌کرد، انتخاب کنند. با تعمق در آن، پی می‌برید که می‌توانید مدرک نشان دهید برای دو شایستگی اصلی که مهمند برای پشتیبانی تکنیکی مؤثر، فوت و فن کامپیوتر و ارتباطات. نه تنها می‌توانید وظایف تکنیکی را انجام دهید، بلکه همچنین قادرید اطلاعات تکنیکی را از طریق تلفن منتقل نمایید، به آدمهایی که در مورد آن اطلاعات خیلی کمی دارند. پس تجربه تان را قرار می‌دهید تا خودتان را داوطلبی کارآمد کنید برای شغلی که می‌خواهید. شایستگیهایتان را با همدیگر در بخش خودشان گروه بندی می‌کنید، درست بعد از هدف شغلی. همچنین، دستاوردهایتان را از لحاظ میزان ربطشان با شغل پشتیبانی تکنیکی، مرتب می‌کنید. مهارتهای کامپیوتری بیش از مهارتهای ارتباطی مرتبط هستند و بهینه سازی ۲۵ کامپیوتر تجربهٔ عملی بیشتری را نشان می‌دهد نسبت به تستهای کامپیوتری. تاریخچهٔ کاری که به دنبال این بخش دستاورد می‌آید صرفا عنوانهای شغلی، شرکتهایی که برایشان کار کردید، و تاریخهای استخدام را لیست می‌کند. به خاطر داشته باشید، فرمتی را انتخاب می‌کنید که چشمگیرترین اطلاعات‌تان را برجسته کند. فرمتی که باعث می‌شود شایستگی‌هایتان برای کارفرمای آتی چشمگیر شود در هنگام بررسی رزومه. شایستگی‌هایتان مرتبطند پس متقاضی خوبی هستید که برای مصاحبه انتخاب شوید. فرمت بعدی یک رزومهٔ شایستگی مطلق است. این سبک جدیدتری از رزومه است و ظاهری متفاوت دارد. دستاوردها توسط شایستگی‌ها لیست می‌شوند. استفاده از رزومهٔ شایستگی مطلق می‌تواند انتخاب خوبی باشد اگر هم اکنون برای سازمانی کار می‌کنید که از شایستگی‌ها استفاده می‌کند و دارید برای یک سِمت درون سازمانی درخواست می‌دهید. این رزومه‌ها، دستاوردها را در هر حوزهٔ شایستگی به نمایش می‌گذارند و تأکید بر آن نیازمندیهای شایستگیست که به وضوح برای آن شغل شناسایی شده اند. سبک نوشتن اینجا این طور است که دستاوردها را زیر هر شایستگی لیست کنید. با مهمترین شایستگی برای شغلی که به آن علاقه دارید، شروع کنید. بعد، خلاصه و اعلامیه‌های موفقیت نوشته می‌شود با تمرکز بر شایستگی، همانگونه که در بخش دوم یاد گرفتید. لیستی به ترتیب زمان از شغلهای پیشین، در پایان رزومه گنجانده می‌شود. در انتها، یک رزومهٔ ترکیبی ممکن است فرمت مناسبی برایتان باشد. این فرمت می‌تواند برایتان کارا باشد اگر تاریخچهٔ شغلی‌تان کاملا خطی و مستحکم است. اما تعدادی دستاورد مرتبط نیز دارید که ارزش دارند توجه کارفرما را فورا به آنها جلب کنید. رزومهٔ ترکیبی مانند رزومهٔ مبتنی بر توالی زمانی است، به جز آنکه یک بخش دستاورد قبل از تاریخچهٔ کارتان اضافه می‌کنید. به شما این شانس را می‌دهد تا دستاوردهای مهم‌تان را زودتر ذکر کنید. مثالهایی از این فرمت در بخش مطالب خواندنی گنجانده شده. در درسهای بعدی، در بارهٔ فرمتهای ویژه یاد خواهید گرفت که ممکن است بیشتر با اهداف جستجوی شغل‌تان، متناسب باشند. [موسیقی] .
        دانلود ترنسکریپت انگلیسی درس: دیگر فرمتهای محبوب رزومه
        قبلی یکی از محبوب ترین فرمت های یک رزومه
        بعدی دو فرمت مخصوص و ویژه برای یک رزومه

        یک دیدگاه ارسال کنید لغو پاسخ

        برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

        لینک های مفید

        • دوره ها
        • پرسش و پاسخ
        • بلاگ

        پشتیبانی

        • آموزش
        • فروم ها
        • بسته زبان
        • انتشارات

        شرکت

        • درباره ما
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • تبدیل شدن به مدرس

        تماس

        •   info[at]applypedia.ir
        •   09103658726
        •   تهران ، میدان ونک
        اپلای پدیا
        • صفحه اصلی
        • دوره ها

          About Courses

          • آرشیو دوره ها
          • تبدیل شدن به مدرس
          • پروفایل استاد
          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          رایگان
          مطالعه بیشتر
          تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
        • ویژگی ها
          • درباره ما
          • پرسش و پاسخ
        • رویدادها
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • مجله اپلای

        © Copyright 2021 ApplyPedia- All Rights Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اپلای پدیا می باشد. - 2021 - 2020

        • شخصی
        • قوانین
        • مپ سایت

        با حساب کاربری خود وارد شوید

        رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

        آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید

        یک حساب جدید ثبت کنید

        آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

        Modal title

        Message modal