• صفحه اصلی
  • دوره ها

    About Courses

    • آرشیو دوره ها
    • تبدیل شدن به مدرس
    • پروفایل استاد
    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    رایگان
    مطالعه بیشتر
    تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
  • ویژگی ها
    • درباره ما
    • پرسش و پاسخ
  • رویدادها
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید
    آموزشگاه مجازی اپلای پدیاآموزشگاه مجازی اپلای پدیا
    • صفحه اصلی
    • دوره ها

      About Courses

      • آرشیو دوره ها
      • تبدیل شدن به مدرس
      • پروفایل استاد
      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      رایگان
      مطالعه بیشتر
      تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
    • ویژگی ها
      • درباره ما
      • پرسش و پاسخ
    • رویدادها
    • بلاگ
    • تماس با ما
    • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید

      رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن

      • خانه
      • همه دوره ها
      • نگارش آکادمیک
      • رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      دوره هانگارش آکادمیکرزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      • نظر سنجی و دریافت نوتیفیکیشن های مهم دوره 1

        با مشارکت در نظرسنجی دوره آنلاین دوستان خود را یاری دهید تا برترین دوره ها را متناسب با سلایق شما آماده و تدوین نمایند. همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات این دوره آموزشی مطلع باشید.

        • سخنرانی1.1
          شرکت در نظر سنجی دوره آنلاین 10 دقیقه
      • هفته 1- آماده شدن برای نوشتن 8

        در این فصل، شما یاد خواهید گرفت که چگونه رزومه خود را به یک هدف بازاریابی خاص تدوین نمائید. چگونه رزومه خود را با نیازهای خاص سازمان اهدا کننده بورسیه تحصیلی و استخدام منطق سازید. و چگونه اطمینان حاصل کنید که رزومه شما از لحاظ مرتبط بودن برتر خواهد بود.

        • سخنرانی2.1
          1- هدف واقعی یک رزومه یا CV 30 دقیقه
        • سخنرانی2.2
          2- تمرکز روی رزومه 30 دقیقه
        • سخنرانی2.3
          3- شناسایی صلاحیت های مرتبط 30 دقیقه
        • سخنرانی2.4
          4- شناخت شایستگی ها متناسب با قرن 21 30 دقیقه
        • سخنرانی2.5
          5- جمع آوری مواد و متریال جهت شروع نوشتن 15 دقیقه
        • سخنرانی2.6
          6- شناخت سیستم های ردیابی متقاضی 15 دقیقه
        • سخنرانی2.7
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر- هفته اول 30 دقیقه
        • امتحان2.1
          کویز هفته اول 12 سوال
      • هفته 2- نوشتن یک رزومه برتر و برنده 8

        در این ماژول شما یاد خواهید گرفت که چگونه اظهارنظرهای موفقیت قدرتمند را در رزومه خود بیاورید. نحوه نوشتن مقالات خلاقانه و اهداف شغلی را فرا می گیرید. چگونگی انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و متناسب با شایستگی های عملی را می آموزید. بعلاوه، دو منبع مفید که می توانند به شما کمک کند، تا زبان نوشتاری قوی برای رزومه خود انتخاب کنید، ارائه خواهد شد.

        • سخنرانی3.1
          درس 1: نوشتن بیانیه دستاورد قدرتمند (Accomplishment Statements) 15 دقیقه
        • سخنرانی3.2
          درس 2:تدوین اعلامیه‌های موفقیت به روش سه سطحی 15 دقیقه
        • سخنرانی3.3
          درس 3: تدوین بخش خلاصه 10 دقیقه
        • سخنرانی3.4
          درس 4: تدوین بخش اهداف 10 دقیقه
        • سخنرانی3.5
          درس 5: یافتن کلمات دارای بار مثبت و قوی برای رزومه 45 دقیقه
        • سخنرانی3.6
          درس 6: معرفی دو وبسایت مرجع جهت یافتن کلام قوی برای رزومه 20 دقیقه
        • سخنرانی3.7
          درس 7: منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 02 ساعت 30 دقیقه
        • امتحان3.1
          کویز هفته دوم 11 سوال
      • هفته 3- انتخاب یک فرمت مناسب برای رزومه 7

        با یاد گریری اینکه چگونه می توان اجزاء مهم یک رزومه را نوشت به شرح ذیل؛ بحث رزومه نویسی مدرن را با عنوان انتخاب فرمت استاندارد برای رزومه، پی می گیریم عناوین مهم مورد بحث پیشین، در نگارش اجزا مهم یک رزومه:  چطور اعلامیه‌های موفقیت قدرتمندی بنویسید.  چگونه خلاصه‌ها و اهدافی که پر از کلید واژه موثر باشد، بنویسید.  چگونه کل سند بازاریابی که به رزومه معروف است، را از مرحله ی حذفی توسط روبات بگذرانید، و به دست تصمیم گیرندگان برسانید.

        • سخنرانی4.1
          یکی از محبوب ترین فرمت های یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.2
          دیگر فرمت های محبوب یک رزومه 05 دقیقه
        • سخنرانی4.3
          دو فرمت مخصوص و ویژه برای یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.4
          دیگر فرمت های ویژه برای یک روزمه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.5
          رزومه های داخلی قابل اسکن، رزومه الکترونیک 10 دقیقه
        • سخنرانی4.6
          اشتباهات رایج و مرگبار در نگارش رزومه! 10 دقیقه
        • امتحان4.1
          کویز هفته سوم 33 سوال
      • هفته 4- نوشتن نامه پوششی برنده 6

        در بخشهای پیشین یاد گرفته‌اید تا کارفرما را متقاعد کند با شما تماس بگیرد. هم اکنون باید برای جلب توجه کارفرما شما از تکنیک نامه پوششی قدرتمند بهره بگیرید. با ارائه یک نامه پوششی قدرتمند، کارفرما رزومه شما را با علاقه ی کافی می خواند. در حقیقت معادل است با، ایجاد رغبت برای برنامه‌ریزی برای یک مصاحبه. در این بخش شما یاد خواهید گرفت که، یک نامهی پوششی پر قدرت، یک نوشتهی تبلیغاتی استادانه است، پس آن را به مانند یک تبلیغاتِ ماهرانه تدوین کنید.

        • سخنرانی5.1
          کاور لتر یا نامه پوششی قدرتمند را بشناسید
        • سخنرانی5.2
          ساخت و نگارش نامه ی پوششی هدفگرا و هوشمندانه 12 دقیقه
        • سخنرانی5.3
          بهره گیری از اصل اورژانسی در بیزینس و اعمال آن در نگارش نامه پوششی 07 دقیقه
        • سخنرانی5.4
          نوسازی ارتباطات و پیگیری های موثر با نامه های فالو آپ (Follow-Up) 09 دقیقه
        • سخنرانی5.5
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 10 دقیقه
        • امتحان5.1
          کویز هفته چهارم 9 سوال

        6- شناخت سیستم های ردیابی متقاضی

        [[اپلای پدیا با مدیریت دانشجویان آزاد اندیش و طالب علم و دانش] به جمع ما بپیوندید…] . در بازار کار امروزی، دستِ کم بخشی از جستجوی کارتان، آنلاین خواهد بود، و احتمالا رزومه‌تان را به دستِ کم یک اپلیکیشن آنلاین ارائه خواهید کرد. در این موارد، سازمانِ استخدام کننده احتمالا کار می‌کند با نرم افزار ردگیری متقاضی، به اختصار ATS. از دیدگاه سازمان استخدام کننده، استفاده از یک ATS، خیلی معقول است. خواه ۲۵۰ متقاضی برای کارباشد، یا به طور متوسط تقریبا۱۵۰ نفر برای هر شغل سطح پایین، و تقریبا ۱۰۰ برای هر سِمت با سطح حرفه‌ای، رزومه های زیادی هست که باید بررسی شوند. برخی سازمانهای بزرگ، همچون گوگل، تا ۷۵۰۰۰ درخواست در یک هفته دریافت می‌کنند. از نظر سازمان استخدام کننده، بیشتر این درخواستها هرزنامه (اسپم) محسوب می‌شوند. این طور نیست که آن ۲۵۰ متقاضی یا آن ۷۵۰۰۰ متقاضی، همه داوطلبان واجد شرایط باشند. نه، بیشترشان نیستند. در حقیقت از نظر سازمان استخدام کننده، اکثریت درخواستهای فرستاده شده، قیل و قال هستند. بررسی این رزومه‌ها وقت تلف کردن خواهد بود. شما، البته، قرار است از این مشکل دوری کنید، چون قرار است مطمئن شوید رزومه‌تان آن شغل را هدف قرار داده. و قرار است مطمئن شوید که مدرک محکم برای شایستگیهایتان دارید، چون قرار است مطمئن شوید خالصانه آن شغل را می‌خواهید و و اعتماد دارید که می‌توانید آن را انجام دهید، درسته؟ اما اپلیکیشن‌های دیگر چطور؟ سازمانهای استخدام کننده بسیار خوشحال می‌شوند که از یک روبات مددگر بهره ببرند و ATS، آنها را از بارِ سنگین غرباال آن درخواستها خلاص می‌کند. آن را «فیلترِ اسپم رزومه ‌ای» در نظر بگیرید. و ATS به شما هم کمک می‌کند، چون برایتان این امکان را فراهم می‌کند درخواستهایتان را آنلاین ارائه کنید. این سیستمها رزومه‌ها را تحلیل و رتبه بندی می‌کنند بر اساس احتمال اینکه داوطلب قادر خواهد بود به سازمان کمک کند. با وجین کردن رزومهٔ داوطلبانی که صلاحیت ندارند، این روباتهای ATS مددگر، فراینداستخدام را بسیار کاراتر می‌کنند. پس جای تعجب ندارد دریابیم که تقریبا همهٔ سازمانهای بزرگ، از جمله ۹۵٪ از ۵۰۰ شرکت لیست Fortune، یک ATS استفاده می‌کنند. حدود نیمی از سازمانهای متوسط هم یکی دارند. معنایش این است که لازمست استراتژیهایی برگزینید تا رزومه‌هایتان را روبات پسند کنید. تا به اینجا یاد گرفته‌اید شایستگیها را شناسایی کنید، یاد گرفته‌اید مطمئن شوید جایگاه مورد هدفتان، با توصیف شغل همخوانی دارد. یاد گرفته‌اید اهمیت انعکاس دادن زبان را برای شایستگی‌هایی که مدیر استخدام کننده به دنبالش است. در بخش بعد، بیشتر یاد خواهید‌گرفت که چطور به طور کارآمدی انجامش دهید. اما فعلا، بیایید تجزیه و تحلیل کنیم که یک ATS چطور کار می‌کند. رزومه‌تان را به طور آنلاین ارائه می‌دهید. داریم فرض می‌کنیم وارد ATS سازمان می‌شود. ATS اول رزومه‌تان را تجزیه می‌کند. تجزیه کننده از الگوریتمهای پردازشی استفاده می‌کند برای شناسایی متن در رزومه‌تان و آن را به رشته هایی می‌شکند که دستگاه قادر به تحلیلشان باشد. صفحات گسترده، گرافها، جدولها، و سایر اجزاء جذاب که رایجند در برخی محافل امروزه، یا نا دیده گرفته می‌شوند، یا فقط نرم‌افزار استخدام‌کننده را گیج می‌کنند. با فرض اینکه روبات مددگر از مسیر رزومه‌تان عبور می‌کند و متنی که شمای عالی را وصف می‌کند می‌یابد، ATS یک سری رشته بیرون می‌دهد که شامل اطلاعاتیست دربارهٔ تحصیلات، اطلاعات تماس‌تان، مهارتهای‌تان، و تجربه‌تان. این رشته‌ها در مقابل لیست کلید واژه‌هایی که نرم افزار ساخته شده تا اسکن کند، قرار داده می‌شوند. اینها کلید واژه‌هایی هستند که به احتمال زیاد یک داوطلب قوی را برای شغل، توصیف می‌کنند. آنها به طور معمول اشاره می کنند به شایستگیها یا واژه‌های مترادف شایستگیها. ممکن است عبارتهایی باشند که فردی با یک شایستگی ویژه احتمالا استفاده می‌کند. آنها بازتاب دهندهٔ معیارهایی هستند که حوزهٔ استخدام سازمان وضع می‌کند. بر اساس این اسکن، به رزومه‌تان یک نمرهٔ «ربط» داده می‌شود. هر چه نمره بالاتر باشد، احتمالش بالاتر است برای مصاحبه با شما تماس بگیرند. پس آن کاریست که روبات مددگرتان انجام می‌دهد. بدیهی است که می‌خواهید کلید واژ‌ه‌هایی به کار برید که با توصیف‌شغلی جور دربیایند. مهارتها و نیازمندیهایی که طرح ریزی شده ‌اند در آگهی شغل، واژه ها و اصطلاحات خاصی را شامل می‌شوند که آن‌موقعیت را توصیف می‌کنند. در یک درس پیشتر، یاد گرفته اید که آنها را شناسایی کنید. در بخش بعد، دربارهٔ نوشتن خلاصه ای پر از کلیدواژه یاد خواهید گرفت. این استراتژی دیگری است که استفاده خواهید کرد تا مطمئن شوید رزومه‌تان ATS پسند است. همچنین می‌توانید از خلاصه استفاده کنید تا گونه‌های دیگری از کلیدواژه‌ها را بنویسید که جذابیت رزومه‌تان را برای آن روباتهای سخت کوش بیشتر کنند. به عنوان یک مزیت جانبی، بهینه سازی کلیدواژه‌ها همچنین به‌کار می‌آیند برای جذب کرالرهایی (خزنده) که سازمانها می‌فرستند برای اسکن در سایتهایی مانند Indeed، LinkedIn، و CareerBuilder. و به یاد داشته باشید، وقتی کار به مذاکره درباره‌ٔ یک پیشنهاد کاری می‌رسد، همیشه در موقعیت قویتری هستید وقتی سازمان استخدام کننده اول با شما تماس می‌گیرد. [موسیقی] .

        دانلود ترنسکریپت انگلیسی درس ششم آموزش رزومه نویسی مدرن بین المللی
         

        توجه؛ توجه

        فایل های Pdf متناسب و مرتبط با درس چهارم از هفته اول آموزش رزومه نویسی بین المللی را در بخش منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر- هفته اول مطالعه نمائید. مثل چگونگی تدوین دفتر دستاوردها در محل کار یا در مدرسه و دانشگاه و غیره…

        قبلی 5- جمع آوری مواد و متریال جهت شروع نوشتن
        بعدی منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر- هفته اول

        یک دیدگاه ارسال کنید لغو پاسخ

        برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

        لینک های مفید

        • دوره ها
        • پرسش و پاسخ
        • بلاگ

        پشتیبانی

        • آموزش
        • فروم ها
        • بسته زبان
        • انتشارات

        شرکت

        • درباره ما
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • تبدیل شدن به مدرس

        تماس

        •   info[at]applypedia.ir
        •   09103658726
        •   تهران ، میدان ونک
        اپلای پدیا
        • صفحه اصلی
        • دوره ها

          About Courses

          • آرشیو دوره ها
          • تبدیل شدن به مدرس
          • پروفایل استاد
          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          رایگان
          مطالعه بیشتر
          تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
        • ویژگی ها
          • درباره ما
          • پرسش و پاسخ
        • رویدادها
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • مجله اپلای

        © Copyright 2021 ApplyPedia- All Rights Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اپلای پدیا می باشد. - 2021 - 2020

        • شخصی
        • قوانین
        • مپ سایت

        با حساب کاربری خود وارد شوید

        رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

        آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید

        یک حساب جدید ثبت کنید

        آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

        Modal title

        Message modal