• صفحه اصلی
  • دوره ها

    About Courses

    • آرشیو دوره ها
    • تبدیل شدن به مدرس
    • پروفایل استاد
    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

    رایگان
    مطالعه بیشتر
    تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
  • ویژگی ها
    • درباره ما
    • پرسش و پاسخ
  • رویدادها
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید
    آموزشگاه مجازی اپلای پدیاآموزشگاه مجازی اپلای پدیا
    • صفحه اصلی
    • دوره ها

      About Courses

      • آرشیو دوره ها
      • تبدیل شدن به مدرس
      • پروفایل استاد
      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

      رایگان
      مطالعه بیشتر
      تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
    • ویژگی ها
      • درباره ما
      • پرسش و پاسخ
    • رویدادها
    • بلاگ
    • تماس با ما
    • مجله اپلای
    • عضویتورود
      • شروع کنید

      رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن

      • خانه
      • همه دوره ها
      • نگارش آکادمیک
      • رزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      دوره هانگارش آکادمیکرزومه ای برنده بنویسید. رزومه نویسی به سبک مدرن
      • نظر سنجی و دریافت نوتیفیکیشن های مهم دوره 1

        با مشارکت در نظرسنجی دوره آنلاین دوستان خود را یاری دهید تا برترین دوره ها را متناسب با سلایق شما آماده و تدوین نمایند. همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات این دوره آموزشی مطلع باشید.

        • سخنرانی1.1
          شرکت در نظر سنجی دوره آنلاین 10 دقیقه
      • هفته 1- آماده شدن برای نوشتن 8

        در این فصل، شما یاد خواهید گرفت که چگونه رزومه خود را به یک هدف بازاریابی خاص تدوین نمائید. چگونه رزومه خود را با نیازهای خاص سازمان اهدا کننده بورسیه تحصیلی و استخدام منطق سازید. و چگونه اطمینان حاصل کنید که رزومه شما از لحاظ مرتبط بودن برتر خواهد بود.

        • سخنرانی2.1
          1- هدف واقعی یک رزومه یا CV 30 دقیقه
        • سخنرانی2.2
          2- تمرکز روی رزومه 30 دقیقه
        • سخنرانی2.3
          3- شناسایی صلاحیت های مرتبط 30 دقیقه
        • سخنرانی2.4
          4- شناخت شایستگی ها متناسب با قرن 21 30 دقیقه
        • سخنرانی2.5
          5- جمع آوری مواد و متریال جهت شروع نوشتن 15 دقیقه
        • سخنرانی2.6
          6- شناخت سیستم های ردیابی متقاضی 15 دقیقه
        • سخنرانی2.7
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر- هفته اول 30 دقیقه
        • امتحان2.1
          کویز هفته اول 12 سوال
      • هفته 2- نوشتن یک رزومه برتر و برنده 8

        در این ماژول شما یاد خواهید گرفت که چگونه اظهارنظرهای موفقیت قدرتمند را در رزومه خود بیاورید. نحوه نوشتن مقالات خلاقانه و اهداف شغلی را فرا می گیرید. چگونگی انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و متناسب با شایستگی های عملی را می آموزید. بعلاوه، دو منبع مفید که می توانند به شما کمک کند، تا زبان نوشتاری قوی برای رزومه خود انتخاب کنید، ارائه خواهد شد.

        • سخنرانی3.1
          درس 1: نوشتن بیانیه دستاورد قدرتمند (Accomplishment Statements) 15 دقیقه
        • سخنرانی3.2
          درس 2:تدوین اعلامیه‌های موفقیت به روش سه سطحی 15 دقیقه
        • سخنرانی3.3
          درس 3: تدوین بخش خلاصه 10 دقیقه
        • سخنرانی3.4
          درس 4: تدوین بخش اهداف 10 دقیقه
        • سخنرانی3.5
          درس 5: یافتن کلمات دارای بار مثبت و قوی برای رزومه 45 دقیقه
        • سخنرانی3.6
          درس 6: معرفی دو وبسایت مرجع جهت یافتن کلام قوی برای رزومه 20 دقیقه
        • سخنرانی3.7
          درس 7: منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 02 ساعت 30 دقیقه
        • امتحان3.1
          کویز هفته دوم 11 سوال
      • هفته 3- انتخاب یک فرمت مناسب برای رزومه 7

        با یاد گریری اینکه چگونه می توان اجزاء مهم یک رزومه را نوشت به شرح ذیل؛ بحث رزومه نویسی مدرن را با عنوان انتخاب فرمت استاندارد برای رزومه، پی می گیریم عناوین مهم مورد بحث پیشین، در نگارش اجزا مهم یک رزومه:  چطور اعلامیه‌های موفقیت قدرتمندی بنویسید.  چگونه خلاصه‌ها و اهدافی که پر از کلید واژه موثر باشد، بنویسید.  چگونه کل سند بازاریابی که به رزومه معروف است، را از مرحله ی حذفی توسط روبات بگذرانید، و به دست تصمیم گیرندگان برسانید.

        • سخنرانی4.1
          یکی از محبوب ترین فرمت های یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.2
          دیگر فرمت های محبوب یک رزومه 05 دقیقه
        • سخنرانی4.3
          دو فرمت مخصوص و ویژه برای یک رزومه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.4
          دیگر فرمت های ویژه برای یک روزمه 10 دقیقه
        • سخنرانی4.5
          رزومه های داخلی قابل اسکن، رزومه الکترونیک 10 دقیقه
        • سخنرانی4.6
          اشتباهات رایج و مرگبار در نگارش رزومه! 10 دقیقه
        • امتحان4.1
          کویز هفته سوم 33 سوال
      • هفته 4- نوشتن نامه پوششی برنده 6

        در بخشهای پیشین یاد گرفته‌اید تا کارفرما را متقاعد کند با شما تماس بگیرد. هم اکنون باید برای جلب توجه کارفرما شما از تکنیک نامه پوششی قدرتمند بهره بگیرید. با ارائه یک نامه پوششی قدرتمند، کارفرما رزومه شما را با علاقه ی کافی می خواند. در حقیقت معادل است با، ایجاد رغبت برای برنامه‌ریزی برای یک مصاحبه. در این بخش شما یاد خواهید گرفت که، یک نامهی پوششی پر قدرت، یک نوشتهی تبلیغاتی استادانه است، پس آن را به مانند یک تبلیغاتِ ماهرانه تدوین کنید.

        • سخنرانی5.1
          کاور لتر یا نامه پوششی قدرتمند را بشناسید
        • سخنرانی5.2
          ساخت و نگارش نامه ی پوششی هدفگرا و هوشمندانه 12 دقیقه
        • سخنرانی5.3
          بهره گیری از اصل اورژانسی در بیزینس و اعمال آن در نگارش نامه پوششی 07 دقیقه
        • سخنرانی5.4
          نوسازی ارتباطات و پیگیری های موثر با نامه های فالو آپ (Follow-Up) 09 دقیقه
        • سخنرانی5.5
          منابع و مراجع جهت مطالعه بیشتر 10 دقیقه
        • امتحان5.1
          کویز هفته چهارم 9 سوال

        1- هدف واقعی یک رزومه یا CV

         

        خوش آمدید به این دوره‌ آموزشی درباره‌ی فن و فنون تخصصی رزومه نویسی و تدوین یک رزومه برنده که نهایتا شما را به مصاحبه دعوت خواهد کرد.

        نوشتن رزومه ی برتر

        در این دوره، استراتژیهایی برای نوشتن رزومه، نامه‌ی معرفی پوششی (Cover Letter) و دیگر مکاتبات و مراودات بین المللی حرفه ای را فرا خواهید گرفت.

        رزومه ی مؤثر کدام است؟

        اما اول، می‌خواهم سؤالی را بررسی کنیم: هدف واقعی یک رزومه چیست؟

        در فرآیند کلی استخدام اگر رزومه‌تان از مرحله بازدید عبور کند، به مرحله‌ مصاحبه پیش می‌روید. اگر نکند، از ابتدا حذف خواهید شد. رزومه یک هدف اصلی دارد. متقاعد کردن یک سازمان به اینکه شما را به مصاحبه دعوت کند. دستِ کم، به یک مصاحبه تلفنی. اگر این اتفاق بیفتد، رزومهی مؤثری دارید

        رزومه یک سند بازاریابی است

        به عبارت دیگر، رزومه یک سند بازاریابی است.  امروزه بر کسی پوشیده نیست که رزومه در بر دارنده ی صلاحیت‌هایی است که سازمان استخدام کننده بین المللی برایش آگهی داده. و درخواست استخدام نیروی انسانی دارد.

         

        رزومه چیزی بیش از یک سند بازاریابی نیست. اما کمتر هم نیست. ! یک سند بازاریابی جذاب است، خواندنش آسان و بدون اشتباه است. نمایندهی بازاریابی شخصی‌ خودتان است، که وارد دنیای بیرونی می‌شود. و نمایندگی‌تان را اعلام می‌کند.

        اشتباه بزرگ در تدوین یک رزومه بین المللی

        خیلی از مردم اشتباهاً فکر می‌کنند رزومه خلاصهی تمام زندگی و حرفه‌شان است. وقتی رزومه می‌نویسند، همهی کارهایی را که انجام داده‌اند در آن الصاق می‌کنند و هر ذره ای از اطلاعات را می آورند. این یک اشتباهی تأسف بار است! و در نتیجه، غالباً در سطل زباله به پایان می‌رسند.

        بازاریابی در رزومه بین المللی

        هیچ وقت فراموش نکنید که رزومه‌تان، یک آگهی است.  لازمست یک مشتری خاص را هدف بگیرد، یعنی، سازمان استخدام کننده. تبلیغات مؤثر درخواستی برای یک مشتریِ هدفِ ویژه است. مثل تبلیغی که برای یک اتومبیل مجلل حسی شیک را منتقل می کند. تبلیغ موثر برای یک خانهی مجلل، شما را در آن موقعیت خیالی قرار می‌دهد. شما را وادار می‌کند احساس کنید آنجایید. یک رزومهی برنده، مانند یک تبلیغ مؤثر کار می‌کند.

        کلید واژه ها و کلمات کلیدی در رزومه بین المللی

        بهتر است که اهداف، تجربه، و دستاوردها، با کلید واژه هایی که در توصیف شغل آمده، منطبق باشد. سطح واژگان و اصطلاح‌های ویژهی صنعتی، همان هایی هستند که سازمان به‌کار برده. یک رزومهی برنده صرفاً در نظر سازمان استخدام کننده درست به نظر می‌رسد. این ایده از مایکل جوردن معنای یک رزومهی برنده را در خود جای داده.

        می‌خواهید رزومه‌تان، سازمان استخدام کننده را تحت تأثیر قرار دهد. برای ایجاد علاقه‌مندی، برای ترغیب کردن سازمان به اینکه با شما تماس بگیرد. برای گفتن اینکه این داوطلب ویژه است، این داوطلب ذهنیتی درست، مهارتهایی درست، و انگیزهی درستی دارد.  رزومه‌ای که با در نظرگرفتن فن بازاریابی در ذهن، نوشته‌شود، بسیارمتفاوت به‌نظرمی‌رسد از تکه های جدا جدا از زندگی شما! رزومه را به عنوان یک کاتالوگ از سابقهی شغلی‌تان. در نظر بگیرید.که پتانسیل کمک به سازمان استخدام کننده را دارا هستید. بهترین مدرک برای حمایت از آن ادعا را بیاورید.

        قدرت تمرکز در رزومه ی برنده

        رزومه خالی از هرگونه اطلاعات بی‌ربط است. که حواس را از آن ادعا پرت می‌کند. یک رزومهی برنده، متمرکز خواهد بود. متمرکز بر یک سازمان ویژه، مقام ویژه، و مخاطب خاص. فضای سفید (خالی) کمک خواهد کرد که توجه خواننده متمرکز شود. فونتهایی که به ‌آسانی خوانده می‌شوند نیز برای تمرکز رزومه به‌کار می‌روند. از بولت استفاده می‌کند تا به خواننده کمک کند، بر چشمگیرترین دستاوردهای‌تان متمرکز شود.

        حالا می‌دانید هدف واقعی رزومه به دست آوردن مصاحبه است. و می‌دانید برای انجام آن، رزومه باید متمرکز باشد. چگونه قرار است آن تمرکز را اجرا کنید؟ با برجسته سازیِ بخشهایی از سابقه‌ شغلی صاحب رزومه. که صلاحیتهایی را که سازمان استخدام کننده به دنبالش است، دارید.

        قبلی شرکت در نظر سنجی دوره آنلاین
        بعدی 2- تمرکز روی رزومه

        یک دیدگاه ارسال کنید لغو پاسخ

        برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

        لینک های مفید

        • دوره ها
        • پرسش و پاسخ
        • بلاگ

        پشتیبانی

        • آموزش
        • فروم ها
        • بسته زبان
        • انتشارات

        شرکت

        • درباره ما
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • تبدیل شدن به مدرس

        تماس

        •   info[at]applypedia.ir
        •   09103658726
        •   تهران ، میدان ونک
        اپلای پدیا
        • صفحه اصلی
        • دوره ها

          About Courses

          • آرشیو دوره ها
          • تبدیل شدن به مدرس
          • پروفایل استاد
          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          آموزش زبان انگلیسی-گام صفر فراگیری مهارتهای چهارگانه

          رایگان
          مطالعه بیشتر
          تحصیلات بین المللی آنلاین در اپلای پدیا
        • ویژگی ها
          • درباره ما
          • پرسش و پاسخ
        • رویدادها
        • بلاگ
        • تماس با ما
        • مجله اپلای

        © Copyright 2021 ApplyPedia- All Rights Reserved - تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اپلای پدیا می باشد. - 2021 - 2020

        • شخصی
        • قوانین
        • مپ سایت

        با حساب کاربری خود وارد شوید

        رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

        آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید

        یک حساب جدید ثبت کنید

        آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

        Modal title

        Message modal